koncerty

UNCOULPING-ROZSZCZEPIENIE

28 grudnia br. o godzinie 12.00 zapraszamy na Warsztat Dźwiękowy będący elementem trasy koncertowej UNCOUPLING-ROZCZEPIENIE, która rozpoczyna się 24 grudnia w Krakowie, a kończy 31.12 w Nowicy. tworzą ją muzycy z Moskwy, Budapesztu i Polski:

http://sewage-openclose.blogspot.hu/2016/12/davorasewage-live-mission-01.html?view=magazine.

 

)***(

 

Ponad głowami jednostek i ich takich czy innych upodobań dokonuje się dogłębna przemiana samego pojęcia muzyki. To nie kwestia przekształceń stylistycznych, formalnych czy technicznych, lecz z gruntu odmienna odpowiedź na pytanie:

co to w ogóle jest muzyka i co mamy o niej myśleć?

 

MUOZIK – Brain beam/Mentalno-dźwiękowy experyment.

Przenoszenie informacji do partytury muzycznej i dżwięku.

SEWAGE.

 

Semantyczne stymulowanie algorytmów.

http://sewage-openclose.blogspot.hu/2015/11/may-be-muozik-is-musiccompletely-no-it.html?view=magazine

http://chfpn.pl/index/?id=2cd4e8a2ce081c3d7c32c3cde4312ef7

 

Dźwięki mowy.

http://sewage-openclose.blogspot.hu/2015/11/speech-sounds-muozik-httpssoundcloud.html?view=magazine

 

JAZZ FORUM

http://sewage-openclose.blogspot.hu/2016/01/muozik-i-sewageopenclose-jazz-forum-4.html?view=magazine

 

MUOZIK jest twórcą SEWAGE – międzynarodowej sceny swobodnej improwizacji, na której gra z muzykami z Japonii, Meksyku, Peru, US, Chin, Europy, Skandynawii, Rosji

http://sewage-openclose.blogspot.hu/?view=magazine

 

 

PRELL

 

Péter Márton tworzy muzykę elektro-eksperymentalną. Włączył się do węgierskiego nurtu underground już w połowie lat dziewięćdziesiątych i gra na scenie electro-eksperymentalnej do tej pory.

Z uwagi na to, że profesjonalne instrumenty elektroniczne są dość drogie, zajął się produkcją własnych, domowej roboty modułów dźwiękowych, aby zaspokoić swoje rosnące potrzeby eksperymentowania, oraz, by zrealizować swoją unikalną koncepcję artystyczną. Z czasem jego umiejętności rosły, a instrumenty stały się bardziej złożone i wyrafinowane, pozwalając, by jego muzyka ewoluowała w kierunku ekscytujących dźwięków i charakterystycznego brzmienia.

W tamtym czasie powstał Rianás, który był efektem współpracy z Bereznyei’em Robertem (Tigrics). W 2000 roku został członkiem undergroundowej grupy techno Optimal. Wraz z Viktorem Vicsek’em, współtworzył zespołów VJ, by eksperymentować z nowymi formami audiowizualnymi.

Jego pierwszy nagrany materiał ukazał się jako część znanej serii ULTRAHANG, improwizowanych live-aktów. Podjął współpracę przy komponowaniu muzyki dla współczesnego teatru tańca Ádáma Fejes’a i Miriam Friedrich, a także słuchowiska z Miklós’em Paizs. W 2007 roku dołączył do PHKP (PANDI, Halmos, Keszei, Prell) współtworząc zespół electro-instrumentalny.

Buduje modularny syntezator od 2008 roku, którego używa w granych przez siebie live-aktach, kreując w ten sposób scenę o nazwie TELESPORT. Regularnie organizuje warsztaty na Uniwersytecie w Peczu i Budapeszcie, a obecnie jest zaangażowany w organizowanie DAVORIA w celu promowania freetekno, noise i innych peryferyjnych podgatunków muzycznych.

W swoich live-aktach preferuje improwizację.

https://soundcloud.com/prell23 

https://www.facebook.com/TELE%CF%9FPORT-347499398794322/

https://www.facebook.com/events/1815726202009216/